Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: [Hotel] Four Points By Sheraton, Miami Beach

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Four Points By Sheraton, Miami Beach

    Zijn er ook mensen die ervaring hebben met hotel Four Points by Sheraton in Miami?

  2. Top | #2
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Ik ken het hotel zelf niet, het enigste wat misschien iets minder is, is dat Lincoln en south beach niet op loopafstand zijn, je zal dus alles met de auto ofzo moeten doen.
    Kom je er alleen maar om te relaxen, strand, zwembad enz, dan denk ik dat het bovenstaande niet uitmaakt.
    Sommige mensen maakt het toch niets uit, het is iets voor mij persoonlijk dat ik altijd mijn verblijf kies tussen de 1400 en 1800 nummers op Collins Ave.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Persoonlijk heb ik geen ervaring met dit hotel. Vrienden van ons zijn hier vorig jaar wel geweest. Hun ervaringen kwamen redelijk overeen met de reviews op Tripadvisor. Wellicht een idee om deze eens te lezen. Dan weet je gelijk wat je kunt verwachten.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Tijdens onze vakantie in Florida (dec 2006/jan 2007) zijn wij 2 nachten in dit hotel geweest. We waren met onze 3 kinderen en voor 5 personen was de kamer veel te klein. Maar ja , daar slaap je alleen. Voor de rest mooi hotel , prima ligging aan het strand en vooral een zeer uitgebreid goedkoop ontbijt. daarbij is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam (voor1 $)

    Een echte aanrader dus.

    Groet
    JOHO
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 07:43. Reden: quote eruit

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Hoi Milla,

    Ik ben er dus geweest en het hotel ziet er goed uit. Allemaal netjes en proper en wij zijn goed geholpen. Ook mooie nette kamers. Wij hadden een rondreis geboekt dus hadden er ontbijt bij dus weet niet de prijs (geloof rond de 15 dollar p.p.) maar was wel het beste en meest uitgebreide ontbijt van de rondreis (continentaal). Hotel ligt direct aan het strand en de bushalte ligt voor de deur en aan de straat ertegenover ligt de bushalte om naar South Beach/Oceans Drive te gaan. Het is namelijk wel aan de andere kant gelegen. Maar voor 1.50 per persoon rij je met de bus de de hele Collins Ave. af en geloof me, die is lang!!! Dus dat moet het probleem niet zijn. Ik weet dus ook niet hoe het zit met parkeerplaatsen helaas, wij waren niet met de auto.
    Kortom, wij waren zeer te spreken over dit hotel!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Wij zijn hier in juli geweest. Mooi hotel, mooi zwembad, gelegen aan het strand.
    Naast het hotel zijn bouwactiviteiten. Het is een eind van het centrum van Miami Beach (ruim een uur lopen). Op zich wel een mooie wandeling over de houten boulevard langs het strand. In juli waren hier veel jongeren (vakantiekampen). Tot diep in de nacht geschreeuw op de gang en smijten met deuren.
    Je auto wordt geparkeerd in een parkeergarage, voor 2 dollar extra heb je valetparking. Wij kregen echter de verkeerde auto terug (nog net op tijd ontdekt).

  7. Top | #7
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Heeft een score van 2.5/5 bij Tripadvisor.
    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Four Points By Sheraton Miami

    Hoi Hoi,

    Ondertussen ben ik weer terug uit Miami. Ik vond het een goed,net hotel.En inderdaad vriendelijke mensen. Het ontbijt was ook goed het ontbijt buffet kost 14dollar. En je had dan ook een hoop keus.
    Veel last van de bouwactiviteiten heb je niet. Onze kamer lag er tegenover maar wij zijn er nooit wakker van geworden. Alleen als je aan het zwembad ligt hoor je het wat beter.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotelervaring: Four Points By Sheraton, Miami Beach

    Op dit moment zitten wij zelf in het hotel. Ben blij dat we dit hotel gekozen hebben. Vriendelijke mensen, mooi hotel, goed eten, ligt aan het strand.

    Het enige wat ik minder vind is dat zo ontzettend gehorig is hier. Ik kan letterlijk alles horen wat mijn buren met elkaar bespreken.
    Valetparking is echt super! Die mannen rennen maar heen en weer de hele dag door, je auto heb je met 10 minuten. Kortom, wij zijn erg tevreden met dit hotel!

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotelervaring: Four Points By Sheraton, Miami Beach

    Let wel goed op met de valetparking. Wij kregen nl. de verkeerde auto mee bij dit hotel. Wel hetzelfde merk, type, kleur. We zaten al met alle bagage en kinderen in de auto toen ik in het zijvak een bril zag liggen die niet van ons was.
    Het was dus even paniek. Gelukkig stond onze auto er nog wel, maar voor hetzelfde ga je met een verkeerde auto weg. We hebben de rest van de vakantie niet meer aan valetparking gedaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •