Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 34 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard

    Back ashore, you are led to another palapa where a series of iMacs have been set up for you to view the photos of you and your family. The technology is impressive and so are the prices should you decide to purchase a print. It’s $16 a pop for five-by-seven inch prints in an inexpensive cardboard frame. There’s no discount for quantity purchases and, since you’ll have from ten to twelve photos to choose from, it’s very easy to spend over $100, as at least one person in my group did. Most people contented themselves with a single souvenir shot, while I went only moderately crazy. Key chains and snow globes are also options, but the prints make the nicest and most practical souvenirs. Another option is a 60-minute video of your dolphin encounter. The first half hour is pretty much the same video you saw during your preswim briefing, but the second half stars you. The cost is $60. Of all the elements at Discovery Cove, the pricing of the photos and video was the only thing I heard the slightest complaint about.

    Bron: http://www.theotherorlando.com

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij hebben de video genomen alsmede wat foto's (in frame) en een snowglobe. Aangezien het toch vaak om een "once-in-a-lifetime" experience gaat vonden we het niet verstandig om te gaan beknibbelen op foto's...

  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoogkarspel
    Berichten
    2

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    Hallo allemaal,

    Wij zijn nieuw hier op dit forum en hebben al veel informatie verzamelt, erg handig allemaal.
    Wij gaan in juni naar Florida en zijn nu aan het bekijken waar we het beste met dolfijnen kunnen zwemmen.
    Is er iemand van jullie al eens bij het Dolphin Research Centre of Theather of the Sea geweest en wie kan ons daar meer over vertellen?
    Discovery Cove vinden wij wel erg duur, deze 2 parken kosten ong. 150 dollar p.p.
    Alvast bedankt voor de info!

    Patrick en Jennifer

  4. Top | #34
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Hoi,

    Wij hebben in 2003 bij Theatre of the sea gezwommen met de dolfijnen, het was GEWELDIG!!!! Je bent in een groepje van ongeveer 8 mensen en om de beurt doe je kunstjes? met ze. Je wordt voortgeduwd met hun snuit tegen je voeten en met je handen om hun vin race je door het water. Helemaal te gek, je vergeet het nooit, zoals Natasja al zei.
    Het koste wel een paar centen....in dit geval $140 maar je mag dan de hele dag daar zijn, ze hebben ook een dolfijnen show, een zeeleeuwen show, wat fijne vissen en schildpadden en een prachtig strand!! Kortom, gewoon doen.......
    Wij hebben toen een maand van te voren gebeld en gereserveerd, wel aan te raden, want het is druk.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard zwemmenmet dolfijnen bij Theather of the sea

    Ik kan alleen maar zeggen geweldig wat een wereld ervaring zeker doen!!!!!!! Geweldig!!! :lol:

  6. Top | #36

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    Hoi allemaal!

    zelf heb ik ook een vraagje over zwemmen met dolfijnen.
    Weten jullie als je zwemt met dolfijnen in de keys, dat je ook alleen met ze zwemt en je op afstand bij ze in de buurt bent of is het ook toegestaan om ze te aaien? Weten jullie ook hoelang je met ze kunt zwemmen, want volgens mij moet je op veel plekken aan een heel programma meedoen.
    Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op mijn vragen met eventuele tips, bedankt alvast!

    Groetjes

  7. Top | #37
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Nassau - Zwemmen met dolfijnen

    Er is al veel over zwemmen met dolfijnen langsgekomen. Ik kon alleen niet zo snel iets over de mogelijkheid tijdens een cruise op het eiland Nassau.

    Kent iemand deze mogelijkheid ? En is het het geld waard, of kan ik beter ergens onderweg in Florida met dolfijnen zwemmen (leuker, goedkoper ?) en dan in Nassau andere leuke dingen doen; we zijn er immers maar 1 dag ?

    Zie bijgaande website:

    http://www.dolphinswims.com/
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #38
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: zwemmen met dolfijnen

    Niemand ooit gelogeerd op Duck Key in het Hawk's Cay Resort????
    Zit een dolfijnbassin naast het zwembad in het hotel. Je kan de hele dag naar de beestjes kijken. Erg leuk voor de kinderen. Je kan er mee zwemmen, maar je MOET engels spreken en de kids moeten een bepaalde lengte hebben. Ben ff vergeten hoelang of hoe oud kinderen moeten zijn. Wij hebben dus voor het alternatief gekozen (onze kinderen waren te klein)en mochten bij de trainer zitten half in het water op een houten plateau. We hebben ze geaaid en geknuffeld. Je krijgt aardig wat persoonlijke info, want de trainer neemt maar 2 gezinnen per keer onder zijn hoede. Via internet kan je een dolfijnencounter reserveren. Zeker doen, want de mensen komen van ver om in dit hotel de dolfijnen te zien. Duck Key ligt heel gunstig ten opzichte van Miami en Key West. Beetje in het midden. Dagje Key West of dagje Miami is best te doen. Verder kan je werkelijk alles doen in dit hotel. Snorkelen, kano varen, excursies en wel 3 zwembaden. De moeite waard!!
    Floridian Francien

  9. Top | #39
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Jaaaaaaaa, wij zijn er al een paar keer geweest en gaan deze zomer weer, alleen hebben we bij Theatre of the sea met de dolfijnen gezwommen.....fantastisch!! Hawk's is echt vakantie hebben!!!! Puur genieten.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard Zwemmen met dolfijnen

    Voor degene die ook een cruise naar de Bahamas gaan maken heb ik een tip: Ik zie meerdere topics over zwemmen met dolfijnen in o.a. Key West maar op de Bahamas is het een stuk goedkoper!
    Wij gaan n.l. ook 4 dagen naar de Bahamas dus wij gaan dat daar doen!
    Aangezien het voor mij meer aaien wordt want dan mag mijn zoontje van 2,5 jaar ook mee en met het zwemmen natuurlijkt niet, maar dat is ook al een belevenis opzich toch???
    Maar zoals ik gezien heb is het wel een stuk goedkoper!

    Groetjes,Maureen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •