Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 27 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

  1. Top | #1
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard Vliegen met Continental Airlines

    He Lisa,

    Afgelopen September heb ik met Continental gevlogen. Helemaal prima, je hebt je eigen remote control in je armrest zitten en een eigen schermpje in de rugleuning van je voorburen. Je kunt naar verschillende films kijken, videospelletjes doen of radio luisteren. Het eten was redelijk, vliegtuigvoedsel is nooit zo....... drankjes, behalve koffie en thee moest je zelf betalen. 'k hoop dat je hier wat aan hebt. :lol:
    Groet Petra

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard Vliegen met Continental Airlines

    Hallo,
    Ik heb goedkope tickets gevonden via de site van Continental Airlines. Nu geven ze je daar een totaalbedrag incl. luchthavenbelasting maar ik vraag me af of je dan ook nog naderhand security tax, US tax en airport security charges moet gaan betalen, zoals bij Nederlandse reisbureaus. Of is dit bij Continental airlines inbegrepen?

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: continental airlines - prijs all-in???

    Hallo,
    Ik denk, dat je dat met deze gegevens het beste zelf kan uitzoeken. Wat is DE site van CA?? Als ik zoek op www.continentalairlines.com kom ik uit op vliegwinkel of vliegtarieven. Bij beide staat precies vermeld wat er bij komt.
    Waar ga je naar toe? en staat het er echt niet bij? Anders even een mailtje sturen. Als je nornaliter van een airline tarieven doorkrijgt komt "alles" er nog bij.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:12. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard

    ik kijk altijd op www.continental.com.

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Hallo,
    Daar krijg ik dit te zien:
    Review Ticket Details
    Round Trip
    Amsterdam, Netherlands (AMS) to Orlando, FL (MCO)
    Depart: Wed., Mar. 9, 2005, 1:30 p.m.
    Return: Wed., Mar. 16, 2005, 9:10 a.m.

    Price Details
    Base Fare $429.00
    Taxes $91.45
    Total Price $520.45

    Dus deze prijs is blijkbaar "inclusief"

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:12. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard

    klopt, dat krijg ik dus ook. Maar ik denk dat dit alleen de airport taxes zijn. Bij Nederlandse reisbureaus staat er ook altijd een prijs incl. luchthaven belasting maar ook nog andere taxes zoals de security tax, US Tax en airport security charge. Ik weet dus niet of dit er nog bij komt. Ik heb geen zin om straks bij de balie te komen en dan nog van alles te moeten betalen.

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Als je aangeeft, dat je vanuit Ned. wil reserveren, staat er ook een waarschuwing "additional taxes and fees may apply".
    Je kunt het even bij hen navragen.
    Misschien is het toch aan te bevelen eens verder op het net te zoeken of bij Ned. reisbureau's na te vragen of je dit tarief niet gewoon hier kunt boeken. Je hebt dan misschien toch wat meer duidelijkheid en zekerheid.
    Als je ook nog hotel en/of auto boekt kan dat ook voor het tarief nog uitmaken.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:13. Reden: full quote eruit

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard

    Nou ik heb m'n reis toch maar geboekt bij Continental.com. Ze garanderen de goedkoopste prijs. Ik weet niet of er nog iets bijkomt maar dat zien we dan wel. Ik heb nu voor ons viertjes (2 volwassenen, 2 kids) 1515,- betaald (including taxes, dus!).
    Het leuke van die site is dat je ook meteen je personal preferences in kunt vullen (maaltijd enz.) en je plaatsen in het vliegtuig uit kunt zoeken.
    Dus ik heb seatguru.com erbij gehaald en ervoor gezorgd dat we alle 4 goede plaatsen bij elkaar hebben!!!
    Wij gaan trouwens van 28-4 t/m 13-5 naar Tampa en we vliegen via Newark. I can't wait!!!

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ik kon het toch niet laten: even gezocht op het net bij:
    http://www.travelstreet.com/transpor...r/tarieven.cfm
    Deze vluchten zijn beschikbaar en kosten inclusief alle kosten: € 1522 zijn direct in Nederland te boeken en daar zit zeker alles in.
    United is met €405 voor volwassenen nog goedkoper, maar kent volgens de site geen kindertarief en komt daardoor in totaal duurder uit.

    Groeten
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:13. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard

    Ik had die prijs ook al gevonden bij een nederlands reisbureau, alleen de terugreis die zij steeds gaven wilde ik niet (overstaptijd in Newark was maar 45 minuten en dat leek mij gewoon te kort.) De terugreis die ik via Continental kon boeken voor die prijs gaf ons een veel betere verbinding.

    Waar zag je trouwens "additional taxes and fees may apply"? Ik ben dat volgens mij tijdens het boekingproces niet tegengekomen. Misschien stond het ergens in hele kleine lettertjes? :?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •