Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Hallo allemaal,
    wij willen graag weten of iemand ervaring heeft met dit hotel: Springhill Suites by Marriott Lake Bueana Vista in Marriott Village. De eerste 9 dagen van onze vakantie willen wij misschien hier verblijven, ze hebben een goede rate. Ik lees er goede revieuws over maar ik vind het prettig als iemand van het forum zijn ervaring met mij wil delen.
    Veel groetjes,
    Macjac

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd:Springhill Suites by Marriott LBV in Marriott Village

    Hallo Macjac,

    We hebben in de afgelopen meivakantie in dit hotel geslapen en het is ons heel goed bevallen.

    De kamers zijn fijn met een apart zitgedeelte.

    Het ontbijtbuffet 's-morgens vonden wij ook prima. Geen uitgebreid Amerikaans ontbijt. Maar je kon boterhammen roosteren, wafels maken verder waren muffins, yoghurt, fruit, cornflakes en één warmgerecht.

    De ligging van het hotel is heel gunstig ten opzichte van de Disneyparken, Premium Outlet en ook Sea World.
    Je kunt ook met een (gratis) shuttle naar de Disneyparken als je dat wilt.

    Verder zit er een foodcourt tussen waar je ook een keer kunt eten en ze hebben er lekker Starbucks koffie.

    Kortom wij hebben het hier prima naar onze zin gehad\\/.

    Vast een fijne vakantie.

    Groetjes,

    Corrine

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd:Springhill Suites by Marriott LBV in Marriott Village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macjac Bekijk Berichten
    Springhill Suites by Marriott Lake Bueana Vista in Marriott Village.
    Sluit me helemaal bij CorinneJ aan voor wat betreft haar review van het hotel. Wij waren er ook en hadden het prima naar de zin. Reken wel op grootschaligheid, zo kan je soms wel eens een eindje moeten lopen naar je auto en is het erg druk bij het ontbijt. Wil ook nog wel toevoegen dat je, afhankelijk van de kant van het hotel waar je je kamer krijgt, wat geluidsoverlast van de snelweg kunt hebben. Daarnaast is het op de aan- en afvoerwegen van dit complex erg druk en vormen zich nogal eens lange files waardoor je het terrein niet zo gemakklijk op of af kunt.



  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd:Springhill Suites by Marriott LBV in Marriott Village

    Ik ga in augustus ook 4 dagen naar dit hotel.
    Wat is het handigste: het busje naar Disney nemen, of zelf met de auto rijden?

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd:Springhill Suites by Marriott LBV in Marriott Village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minervi Bekijk Berichten
    het busje naar Disney nemen, of zelf met de auto rijden?
    Mmmm, dit is sterk afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Met de bus zit je aan bepaalde tijden vast, kan het erg druk zijn en maak je (soms) ook meerdere stops bij andere hotels. Meestal draait de airco full speed in de bus maar bij drukte staat er toch al snel een zweterige Brit(se) tegen je aan te leunen.=;

    Wanneer je dat niet als vervelend ervaart is het de oplossing, veel mensen maken er immers gebruik van. Mijn voorkeur gaat uit naar eigen vervoer. Vrijheid, blijheid



  6. Top | #6

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd:Springhill Suites by Marriott LBV in Marriott Village

    Ik kan de vaststellingen omtrent het hotel bevestigen na er 3 nachten verbleven te hebben van 10-14 mei.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    weet iemand of het daar gratis parkeren is voor je auto?

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    met je kamersleutel kan je de slagboom naar boven doen, is volledig gratis

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Wij verblijven binnenkort ook in dit hotel. Zijn er ondertussen nog reacties van mensen die er verbleven hebben?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Hallo Tim,
    wij zijn vorig jaar juni/juli in Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @Marriott Village gebleven en waren erg tevreden, goede service, ontbijt is druk maar wel makkelijk als je de parken gaat bezoeken. Zwembad is lekker en was rustig toen wij er waren. Stel je van het ontbijt niet veel voor (is een Amerikaans ontbijt, maar voor een Amerikaans ontbijt best wel veel keuze) want na 1 week hangen je de bagels en wafels je......uit! Wij zijn platinum member dan kun je in een speciale seating hoek gaan zitten (is niet verplicht), wel handig en je bent verzekerd van een plekje elke dag. Natuurlijk moet je dan de staff (vriendelijke Hispanic ladies die dol waren op ons zoontje!) die goed voor je zorgen aan het eind van je verblijf in de watten leggen met een goed tip. En dat doen wij als doorgewinterde USA reizigers met alle liefde. Niet al te ver van DisneyWorld en van de Premium Outlet Mall dus lekker shoppen vlakbij (in dezelfde straat), dus wat wil je nog meer. Het hotel ligt aan de I4 (snelweg) maar dit hotel ligt gunstig en we hebben geen geluid gehoord. Vonden het ook een rustig hotel, geen herrie van andere gasten.
    Hoop dat je zo voldoende informatie hebt.
    Groeten, Mac



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •