Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 31 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #1

    Standaard Orlando Flex Tickets

    Ik meen me te herinneren op het oude forum ooit iets gelezen te hebben over een pas voor bovenstaande parken. Maar ik kan het nu niet meer terug vinden. Bestaat deze pas en wat kost ie ± ?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Die pas heet het Orlando FlexTicket. Je hebt hem voor 4 parken en je hebt hem voor 5 parken. En bij mijn weten bestaat ie nog gewoon.
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)

  3. Top | #3

    Standaard

    Ja dan had ik ook nog een vraag.

    Ik wil zo'n Adventure pas kopen.Maar wanneer gaat zo'n pas eigenlijk in?
    En ik las dat je een maand onbeperkt dan naar BG en SW kan. Kan ik dan bv. zondags naar SW en s'maandags naar BG en dan bv. zaterdags weer naar SW?

    Of bv. zondags naar SW en dan s'middags naar BG, en dan s'maandagd weer naar BG?

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    nistelrode
    Berichten
    2

    Standaard orlando flexticket

    je hebt 2 soorten flex tickets .
    1 voor 4 parken en 1 voor 5 parken .

    1. universal studio
    2. island of adventure
    3. sea world
    4. wet & wild
    5. bush gardenn

    je kunt deze parken binnen het tyd bestek van 14 aaneen gesloten dagen
    zo vaak bezoeken als je wil. de pas gaat in van af het moment dat je het eerst park betreed met de pas .

    prijzen varieeren nogal want je kunt ze via internet bestellen en bijv. aan de kassa`s van de parken kopen .

    succes .

  5. Top | #5

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard

    American Estates is wel wat duur, via internet (door de lage dollar koers) zijn de kaarten toch wel 30 euri per kaart goedkoper te krijgen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-09 om 21:28. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Vind zowiezo dat wij te weinig profiteren van de lage dollar.

    Het lijkt wel of alle touroperators de prijzen gewoon lekker hoog gehouden hebben en de koerswinsten voor hun zelf houden :evil: . Kijk maar in de gemiddelde reisfolder, alle reizen naar de VS lijken duurder te zijn geworden :? (het kan natuurlijk ook aan mij liggen).

    Wat dat betreft ben ik het helemaal met Ritchie eens :!: Door de lage dollarkoers kun je door alles in de VS te kopen, relatief goedkoper uitkomen dan vooraf hier in NL dingen te kopen/bestellen.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Danny, daar heb je gelijk in. Alleen is het wel zo dat je een bepaald risico afdekt (die de touroperators ook moeten nemen). Stel dat de dollar flink stijgt en jij gaat over een half jaar (zoals ik) naar Amerika, dan zitten ze flink in het schip. Natuurlijk geldt de andere kant op ook.

    Overigens, ik ben het helemaal met je eens, en ikzelf neem de gok dat in juli de dollar nog lager staat. Maar het is een gok :?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9

    Standaard

    Orlando Flextickets zijn voor zover ik weet het voordeligst te bestellen bij www.undercovertourist.com. Zelf heb ik daar de flextickets voor 5 parken besteld voor $ 204,22 en deze binnen 14 dagen (ik meen me te herinneren zelfs binnen 1 week) geleverd. De betaling verloopt netjes via creditcard. Totale schade voor 3 volw + 1 kind: 595 euri. Daar kunnen ze hier niet aan tippen.

    Gr. Carlo
    30 april t/m 16 mei 2005

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Persoonlijk zou ik het gewoon in USA kopen, bij een ticketbureautje...

    Veel mensen willen het graag in Nederland al geregeld hebben!? :arrow:

    Waarom? Daarom!

    Houden niet van avontuurlijk zijn!? Budget?! Kwee nie....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •