Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Merkkleding: Abercrombie & Fitch / Hollister

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Merkkleding: Abercrombie & Fitch / Hollister

    Ik ben afgelopen winter in New York geweest, en daar de Abercombie flagshipstore bezocht. Erg leuke kleding!

    Weet iemand of er in Florida ook Abercrombie shops zijn, in bijv. een Mall???

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    14

    Standaard Re: Abercrombie & Fitch shop(s)

    Google is je beste vriendje!

    http://www.abercrombie.com/storelocator Vul de staat in en je krijgt ca. 20 winkels van Abercrombie in Florida.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Abercrombie & Fitch shop(s)

    Volop in de malls, mijn dochter is er helemaal verzot op
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-09 om 19:44. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Abercrombie & Fitch shop(s)


  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: Merkkleding: Abercrombie & Fitch

    Aventura mall, miami!!!!!!

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Merkkleding: Abercrombie & Fitch

    Weet iemand hier misschien het verschil tussen 'Abercrombie' en 'Abercrombie & Fitch' winkels?

    In de Florida Mall zitten namelijk beide winkels, toen wij er een paar jaar geleden waren hadden wij het idee dat de kleding bij 'Abercrombie' wat kleiner viel. Dus wellicht dat deze winkel nog meer op jongeren/kinderen is gericht(?)
    Laatst gewijzigd door N1xz; 03-05-09 om 17:18.

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Merkkleding: Abercrombie & Fitch

    In de Florida Mall zitten er twee winkels schuin tegenover elkaar. De ene is voor kids en de ander voor volwassenen. Wij waren uiteraard eerst in de winkel voor kids, en vroegen ons af waarom alles zo klein was .... :razz: Totdat we het vroegen en te horen kregen dat de winkel voor volwassenen aan de overkant was ....:-&:-&:-&:-&:-&

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Merkkleding: Abercrombie & Fitch

    wij zijn een kleine 3 weken geleden nog in de A&F winkel in de Florida Mall geweest

    een geweldige winkel, heerlijke muziek, lekker ontspannen sfeer (ze vragen niet gelijk of ze je kunnen helpen) etc.....

    en op sommige (leuke) kledingstukken zat al 30% korting

    heb echt een hele vette wintertrui gekocht....en me vriendin heeft nog 6 andere kledingstukken gekocht en me broertje een broek (waar ook 30 dollar vanaf ging)

    doen dus
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Merkkleding: Abercrombie & Fitch

    Ik ben ook gek op dit merk. Ik kan het niet laten om er elke keer weer binnen te gaan. Toen ik er in april was viel het ons op dat er grote aantallen NL binnen zaten met ontzettend veel stuff op hun schouders. Zelfs 1 vd verkopers zei tegen mijn zus: Some of these families are in (winkel) here for hours! . Vonden we wel grappig. We hebben veel spul gevonden met korting! Dus heb verschillende shirts en jogging broeken meegenomen. Die fantastische geur Fierce ook weer gekocht! Heb zelf nog geen overload hiervan gehad . Vind het eigenlijk niet jammer we hier geen winkel hebben. Zo blijft het toch nog ietwat exclusief.
    Shoppen in Orlando is super!

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard

    A&F Fierce rules!! Wij hebben ook een voorraadje ingeslagen. Toen wij in mei in Florida waren was het op een bepaalde dag uitverkoop, mijn hemel de winkel zag er niet uit en druk..!!! Tis een zeer populair merk. Maar tis een topwinkel ook kwa inrichting etc. (Althans, je moet er wel van houden, haha)

    Ik heb in mei zoveel malls gezien en plekken bezocht dat ik niet meer weet waar het precies was. Het is slim om de websites van bepaalde winkelketens in de gaten te houden als je in Florida bent. Ze hebben regelmatig akties rond bepaalde feestdagen. De winkel was Abercrombie & Fitch (maar dat was toch duidelijk )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-11-10 om 07:04. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •