Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Onderwerp: Miami International Airport (MIA)

  1. Top | #1
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Miami Airport: Inchecken

    Van de Miami Airport site:

    International Departures
    If you are departing on an international flight, be sure and arrive at least two hours early.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik zou absoluut 3 uur aanraden op Miami! Het is een chaotisch vliegveld.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Berichten
    6

    Standaard Jess

    Als we uit Miami vertrekken gaan we door naar Las Vegas. Het is dus geen internationale vlucht. Maar misschien is het handig om ook dan zeker 2 uur van tevoren aan te houden?..

    We blijven maar 4 daagjes in Miami, dus we hopen het met het openbaar vervoer ook te redden. We hebben ook geen creditcard en die wil ik ook niet, dus vandaar.. Ik las dat je alleen een auto kan huren met creditcard, dat je dus niet contant kan betalen. Weten jullie of dat klopt dan?

    Gr. Jess

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Miami Airport: Bagagedepot of -kluisjes

    Wellicht dat een van jullie antwoord kan geven op deze vraag.

    Zaterdagochtend 23 september komen wij terug van onze cruise met Royal Caribbean. Naar alle waarschijnlijkheid staan we om een uur of 9 op de kade en dat zal betekenen dat we nog een dag hebben voordat ons vliegtuig op 23 september om 9 uur 's avonds op zal stijgen.

    Aangezien Miami Airport nou niet de allerinteressantste attractie is van Miami zien wij het niet zitten om een uur of 10 op de airport door te brengen. Wij hadden het idee om de dag rondom bayside door te brengen, shoppen, lunchen in het Hard Rock cafe, bootochtje langs star island e.d., biertje bij hooters en vervolgens naar de airport om in te checken.

    Vier mensen en naar schatting 8 stuks bagage exclusief handbagage

    "Houston, we have a problem"

    Weet iemand een oplossing voor die vele kilo's. We hebben weinig zin om dat allemaal mee te slepen en het in het oog te houden gedurende die dag. Wellicht dat er een mogelijkheid is om op Miami Airport de koffers in bewaring te geven (tegen een vergoeding uiteraard) en vervolgens per taxi terug te keren naar Bayside.

    Ik zie jullie reacties met nieuwsgierigheid tegemoet.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Koffers op Miami Airport

    Ik weet niet of je koffers op Miami Airport kan bewaren. Dit zou inderdaad een oplossing zijn.
    Wat je ook kunt doen, voor die dag een auto huren. Ben je waarschijnlijk zelfde kwijt als 3 x taxi en je kunt gaan en staan waar je wilt.
    Als je tenminste kunt regelen, dat je hem op de kade kunt ophalen en op het vliegveld inleveren.
    Eric

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Koffers op Miami Airport

    Alamo heeft een pendelbus (je wordt afgezet bij de Alamo vestiging van Miami Airport). Volgens mij is dat de enige verhuurmaatschappij die een dergelijke service heeft bij de cruiseterminal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:42. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Beadankt voor je tip Eric. Ik had er zelf nog niet over nagedacht. In 2002 hebben wij ook ene huurauto genomen direct na aankomst in Miami. Wij verbelven toen nog ene dag of drie in south beach. Wij huurden toen via dollar en ook zij hadden vervoer vanaf de terminal.

    Iemand misschien nog een ander idee?

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Bij de airport een hotelkamer boeken, kun je ook nog douchen voor je vertrekt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 12:42.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard

    Ze hebben toch op elk vliegveld koffer kluisjes?
    alleen met zo veel bagage moet je er meerdere nemen denk ik.

    Het beste lijkt me om alvast in te checken... als dat zo vroeg kan. deden wij in londen ook altijd, maar toen was er een apparte balie hij paddington station en hoefde we niet naar heatrow


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    15

    Standaard Bagagekluisjes Miami airport/Ft. Lauderdale

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen of er ook bagagekluisjes beschikbaar zijn op miami airport of F.Lauderdale airport. Wij hebben namelijk een binnenlandse vlucht en komen weer terug via F. lauderdale naar Miami. We willen waarschijnlijk niet al onze baggae meenemen met de binnenlandse vlucht.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •