Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 72

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Detroit (Michigan)

  1. Top | #1

    Standaard Vliegen van/naar/via Detroit (Michigan)

    Ik ben meer een lezer dan een schrijver, en na lang zoeken op het forum heb het antwoord op mijn vraag nog niet gevonden ( overheen gekeken ?? )

    Maar.. heeft er iemand ervaring met overstappen op Detroit ?
    Wij vliegen vanaf Amsterdam naar Detroit -> Orlando met NW Airlines.

    Is het daar een beetje goed aangegeven??

    In ieder geval alvast bedankt, en als het antwoord ergens al staat, dan zie ik de link wel verschijnen :roll:

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Volgens mij is Detroit nog niet vaak voorbij gekomen.
    Wij zijn ook al een paar keer via die kant gevlogen en het is een vrij nieuwe terminal en een hub van NW.
    Het is één langerekt gebouw, waar je zowel aankomt als vertrekt en er rijdt een treintje van begin tot eind.
    Langs de wanden allemaal schermen, waarop je zo (in alfabetische volgorde) kunt zien waar je heen moet.

    Allemaal zeer duidelijk.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Als je even tijd over hebt kun je er heerlijk shoppen.Er zit ook een Starbucks :mrgreen:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Overstap Detroit

    wij vliegen ook via Detroit. Overstaptijd is volgens mij maar iets van twee uur, dat is niet ruim genoeg om te shoppen vrees ik. Starbuckkie kan er altijd wel bij natuurlijk :-)

  5. Top | #5
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Tja wij hadden op de terugvlucht acht uur de tijd en dan kun je een hele boel winkeltjes afsnuffelen.:lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-10-10 om 17:47. Reden: fqe
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Detroit is perfect overstappen. Toevallig vorige week daar voor het eerst geweest ivm een business trip. Ik vloog ook met NWA en het is inderdaad een langgerekte terminal (met daarin een monorail). Overzichtelijke terminal waar je je wel even kan vermaken.

    Groeten,

    Thijs

  7. Top | #7
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Die terminal is echt vreselijk lang, weet nog hoe ik heb liggen rennen toen de vlucht uit Orlando vertraagd was en bij aankomst nog 5 minuten hadden om naar de andere gate te gaan, verdomd ver weg. Monorail was geen optie want die reed weer te ver door en stond niet klaar toen we uit de gate kwamen.

  8. Top | #8
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Overstap Detroit

    Ik vloog met NWA, en inderdaad, normaal gezien hadden we iets van 2 uur overstaptijd... maar de vlucht in Orlando was... 2 uur vertraagd..

    Naderhand werd duidelijk dat ze om 18.00, om 19.00 en om 21.00 naar Amsterdam vertrokken op die avond, dus hadden we niet gerend en die van 18.00 uur gemist, hadden we meegekund met die van 19.00 uur.

    Voor de rest is het een heel mooie terminal, alleen even opletten waar je je waiver in moet leveren bij de terugvlucht naar Nederland. Aan de gate vroegen ze er niet naar maar op verschillende plekken staan van die apparaten waar je jezelf moet 'uitchecken'

  9. Top | #9
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Vlucht naar detroit keert terug op schiphol met problemen

    Toestel Northwest keert terug met problemen

    • Gepubliceerd op 11 juni 2008, 13:49
    • Laatst bijgewerkt op 11 juni 2008, 15:17


    Schiphol - Een vliegtuig van de Amerikaanse maatschappij Northwest Airlines is woensdagmiddag na de start vanaf Schiphol teruggekeerd naar de luchthaven met technische problemen.
    Over de aard van de storing is nog niets bekend, maar volgens een woordvoerder van partnerbedrijf KLM, dat is het toestel veilig geland en zijn alle 375 passagiers zonder problemen uit de Boeing 747 gekomen.
    Het toestel, dat op weg was naar Detroit, heeft kort na de start een mayday-signaal afgegeven, wat voor hulpdiensten uit de wijde omgeving van Schiphol het teken was om uit te rukken naar de luchthaven.

    Even na twee uur landde het toestel veilig op de Buitenveldertbaan, waar zo’n vijftien ambulances en verschillende brandweervoertuigen langs de baan stonden te wachten. Volgens de KLM-woordvoerder is dat een standaardprocedure bij dergelijke problemen. ,,Zeker voor zo’n groot vliegtuig met veel passagiers aan boord, moeten er gewoon voldoende hulpvoertuigen aanwezig zijn voor als het mis mocht gaan.’’

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vlucht naar detroit keert terug op schiphol met problemen

    Maar wat was er nou precies mis? Daar staat niets over in het bericht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •