Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Hotelervaring: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Westland
    Berichten
    11

    Standaard Hotelervaring: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Hallo forumleden,

    Ik zag afgelopen week op totalstay.com een hotelkamer in het Sonesta Bayfronthotel Coconut voor 37 euro per kamer, inclusief ontbijt. Normaliter kost een kamer in dit hotel minimaal 190 euro. Ik heb gereserveerd (29 jan. 2009) en de bevestiging is binnen. Hoe groot achten jullie de kans dat het hotel en/of het reisbureau zich beroept op een drukfout en dat de kamer geweigerd zal worden? Heeft iemand ervaring met totalStay? Overigens stond dezelfde aanbieding ook op usafunvacations.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Zier

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: hotelkamer voor 37 euro inclusief ontbijt in 4 sterrenhotel?

    Zou kunnen.
    Ik zie, dat op Bidding for Travel een bod van $ 66 in september geaccepteerd werd.

    De tijden voor dit soort hotels zijn in het laatste jaar drastisch veranderd en iedere kamer bezet is er 1.

    Knaapje

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotelkamer voor 37 euro inclusief ontbijt in 4 sterrenhotel?

    Wij hebben er destijds iets minder voor betaald (110 euro dacht ik zo). Geboekt via USAFun. Erg goed hotel! Uitgaanscentrum wat erbij zit is ook aan te raden (CocoWalk). Leuke restaurants, bars, bioscoop etc etc.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Westland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotelervaing gevraagd: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Bedankt voor jullie reacties, ik had de kamer bij 2 organisaties geboekt voor dezelfde prijs (37 euro, incl. ontbijt). Inmiddels heeft 1 org. aangegeven dat er sprake zou zijn van een fout en werd de boeking dus geannuleerd. Opmerkelijk is dat de andere org inmiddels heeft bevestigd dat de boeking akkoord is. Ook het hotel zelf heeft de boeking desgevraagd bevestigd dus kennelijk kan het wel voor die prijs.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Westland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotelervaing: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Even een update: Inmiddels 2 nachten (niet opeenvolgend) in het hotel overnacht. De eerste keer kregen we een (hoek) suite met een groot balkon op de 19e verdieping, een zeer grote kamer met een keuken met een grote koelkast. Verder een flatscreen van ruim een meter. Deze kamer kost normaliter ca. 300 dollar. Wij hadden er dus 37 dollar voor betaald inclusief ontbijt. Het ontbijt kost 40 dollar, dus we hebben nog 3 dollar verdiend ;-) Vraag me niet hoe het kan maar het is dus mogelijk.
    De tweede nacht kregen we een "gewone" kamer. Het is een heel mooi hotel, van het geluid van de discotheek hadden we geen last omdat we zo hoog zaten.

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelervaing: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Je kunt hier dus rustig spreken van een superdeal !! Overnachten + ontbijten en nog $3.- toe :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Hotelervaing: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Zojuist geboekt via otel.com 10 dagen voor 648 euro incl tax. Ook mooie prijs volgens mij voor een Deluxe room. Vorig jaar ook in dit hotel verbleven via priceline. Heb toen omgerekend 60 euro per nacht betaald. Nu heb ik voor 5 euro per nacht extra de zekerheid van dit hotel. Ik kan hem eventueel nog kosteloos annuleren mocht ik bij Priceline nog goedkoper een 4 sterren hotel winnen maar tot op heden ben ik erg tevreden :-)

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaing: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Voor welke periode? Zie nu een prijs van $129 per dag (ex tax) voor onze periode (oktober). Omgerekend zou het dan 105 euro per nacht kosten..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Hotelervaring: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    8 tot en met 18 augustus geboekt bij otel.com met de facebook kortingscode die 10% extra korting geeft.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring: Sonesta Bayfront Hotel, Coconut Grove

    Mooie deal iig. Met kortingscode kost het in onze periode nog steeds 98 euro nacht
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •