Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Cameratas en attracties

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Cameratas en attracties

    Hoi iedereen,

    Ik vroeg me af wat ik moet doen met mijn cameratas als ik in een attractie ga die nogal wild is? Moet ik deze meenemen (heb nogal een grote tas en een camera die gevoelig is voor schokken) of is er een mogelijk bij elke wilde attractie om deze op te bergen op een veilig plaats voor het instappen? Ik heb al gehoord dat er lockers zijn in elk park, maar dit is niet zo praktisch daar ik toch graag wat zou willen filmen terwijl ik sta aan te schuiven of de decors in de parken. Ik kan me herinneren dat er in Warners Brothers Movie World in Duitsland bakken stonden bij elke rollercoaster die automatisch sluiten bij vertrek van de rit en terug openen bij aankomst. Is dit ook zo in de Universal en de Disney parken of is het een ander systeem. Of is het gewoon veilig om je spullen achter te laten aan de uitstap kant van de rollercoaster?

    Groetjes

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: cameratas en attracties

    In de Disneyparken moet je meestal je tas meenemen. In de Universal parken zit er meestal bij de wat heftigere coasters een Locker voor de ingang van de attractie.
    Ik heb overigens vaak genoeg m'n DSLR meegenomen in een achtbaan. Nooit problemen mee gehad.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: cameratas en attracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen W Bekijk Berichten
    Of is het gewoon veilig om je spullen achter te laten aan de uitstap kant van de rollercoaster?

    Groetjes
    Dat zou veilig kunnen zijn en ik heb het ook al diverse keren gezien, maar dan moet er natuurlijk wel maar 1 trein in de baan zijn, anders kun je je tas net zo goed direct weggeven #-o
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: cameratas en attracties

    Heb je het overigens over een videocamera of een fotocamera?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: cameratas en attracties

    Het is een videocamera met een harde schijf. Het is daarom dat ik het wat riskant vindt om hem mee te nemen in een coaster.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: cameratas en attracties

    Met de harde schijf kan er weinig gebeuren. Die camera's bevatten harde schijven die bedoeld zijn voor laptops.
    Vrienden van me maken regelmatig onride opnames in een achtbaan. Geen enkel probleem! (zij hebben ook een camera met harde schijf)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: cameratas en attracties

    Dank je wel voor de info. Denk wel dat ik in Universal gebruik ga maken van de lockers! Heb niet zo'n vaste hand, en zeker niet in een coaster!!

    Greetz

  8. Top | #8
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Cameratas en attracties

    Alle personal belongings moeten in WDW mee met de gast. Teveel claims 'I had 200$ in this bag and it's gone now' waarschijnlijk.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Re: Cameratas en attracties

    En voor in de waterattracties kan je nu bij de Xenos van die waterdichte zakken kopen! Erg handig voor alles wat niet nat mag worden :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •