Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 41

Onderwerp: Fantasmic!

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Fantasmic! Dinner in Mama Melrose

    Vandaag geboekt :

    Fantasmic! Dinner bij Mama Melrose in de Hollywood Studios. Op 1 mei, om 16.00 uur.

    Is er iemand die ervaring heeft met dit restaurant ? Kan er weinig (lees: geen) daadwerkelijke ervaring of de fora over vinden.

    Voor ons was de hoofreden om te boeken dat je toch moet eten, en je hoeft nu niet in de rij voor Fantasmic.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Fantasmic! Dinner in Mama Melrose.

    Zie ons reisverslag van vorige maand. Wij hebben er gegeten, geweldig vonden we het niet. Maar ook niet verkeerd hoor :-k.

    Fantasmic hoeven wij geen reservering voor. We zijn er al zo vaak geweest en in onze ervaring zit je eigenlijk overal goed. Je zou wellicht zeggen dat in het midden het beste was, maar zoals Marjol al aangeeft, de speciale zitplaatsen bij dinner-reserveringen zijn helemaal aan de zijkant. Probeer alleen te zorgen dat je zo ver mogelijk bovenaan zit, dat geeft het beste uitzicht in onze ervaring.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Fantasmic! Dinner in Mama Melrose.

    Wij hebben vorig jaar voor het eerst gegeten bij MM.
    Dit was tijdens de Backstage Magic tour.
    Dan krijg je een gefixed menu, je kan niet kiezen wat je wilt eten maar krijgt echt van alles wat, als voorgerecht was er pizza (de flatbread) in verschillende smaken en als hoofdgerecht meerdere soorten pasta's en als dessert hadden we echt van alles wat.

    Het eten is ons uitermate goed bevallen en daarom hebben we voor dit jaar een ADR gemaakt.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Fantasmic! Dinner in Mama Melrose.

    Als het even kan slaan we Mama Melrose geen vakantie over. Heerlijke calamari, pasta's & pizza's. En de Sangria laten we ook niet vaak staan...
    http://www.allearsnet.com/menu/men_mmd.htm

  5. Top | #5

    Standaard Reserveren Fantasmic

    Weet iemand hoe je een plaats kunt reserveren voor deze show. We gaan 24 april een week naar Orlando (1ste keer) en als ik lees dat je twee uur vooraf moet gaan zitten.........
    Iik heb wel gevonden dat het via een reservering in een restaurant kan, maar is er ergens een site waar je dat via internet kunt doen of moet je bellen ? Is er iemand die daar ervaring mee heeft ?

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Reserveren Fantasmic

    Hoi,

    Hier vind je alle info : http://www.allearsnet.com/din/fantdin1.htm

    Zelf hebben we geboekt op 1 mei om 4 uur in de middag bij Mama Melrose. Boeken ging heel simpel en snel.
    Laatst gewijzigd door rolthof; 14-03-08 om 21:54.
    Mvg,
    Roy.


  7. Top | #7
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Reserveren Fantasmic

    Je hoeft er echt geen twee uur van tevoren te gaan zitten hoor, wij waren er een uur van tevoren en zaten op een perfecte plaats. Maar zelfs een kwartier voor aanvang was er nog plek. Ik moet er wel bij zeggen dat we er op een dag waren dat het flink heeft geregend in de middag, maar twee uur lijkt me wel erg overdreven.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Fantasmic eng?

    Gewoon gaan. Het theater zit vol met kinderen, ook in die leeftijd en ik heb er nog nooit kinderen gezien die overstuur zijn o.i.d. Het grootste probleem is wellicht om je kinderen zich niet te laten vervelen in de tijd dat je wacht voor de voorstelling. Zeker in drukke tijden moet je op tijd komen om plaats te hebben en dan is een half uur tot een uur wachten geen uitzondering.

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Fantasmic eng?

    Het is soms vrij donker en er zijn wat stukjes met heksen en een grote draak of slang ( wat was het ook alweer... ), oftewel de slechterikken, die door een aantal kinderen als eng ervaren kunnen worden. Als je kinderen daar niet snel van schrikken, dan kan je volgens mij best gaan. Mijn zoontje was 8 vorig jaar toen we geweest waren, en hem heb ik er in ieder geval niet over gehoord dat het eng was. Misschien dat er op Youtube filmpjes staan zodat je een beetje kunt zien hoe de show is? Dan kun je zelf beslissen of het wel of niet iets voor je kinderen is.

    Groetjes, Sandra

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Fantasmic eng?

    Ons zoontje was 2 en 3 jaar toen hij ging en er was beide keren niets aan de hand.
    Toen hij 4 was zijn we niet gegaan omdat hij toen in een fase zat dat als het ineens donker werd hij begon te huilen en ook bij veel herrie werd hij bang.
    Vorig jaar was hij 5 en toen zijn we wel gegaan ( want het is gewoon echt mooi) en toen ging het weer prima.
    Hij vindt het nog steeds erg spannend allemaal maar hij is wat dat betreft ook wel een beetje een watje:-$
    Als het even kan zou ik wel gaan want het is echt de moeite waard.

    Jackie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •