Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 77

Onderwerp: Autohuur: > 5 personen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Hebben we wel een goede auto?

    Hallo Florida vrienden, ik twijfel nu een beetje over de auto die we hebben gehuurd.
    Ik heb de volgende auto gehuurd,

    http://www.yescarhire.com/usa/home/l...lorida.htm#mv7

    We zijn met 5 volwassenen en mijn dochter van 12 ( ook 1.70)

    In principe moeten we dus zelfs een plekje overhouden voor bagage, maar ik twijfel over de hoeveelheid bagage die we mee kunnen nemen.

    Op zich hoeven we niet zo heel veel te reizen, van Miami naar Orlando, dan 2 weken lang naar de parken ( zonder bagage dus )

    Dan van Orlando naar Rotonda, en hier zullen we denk ik wel iets meer gaan rijden, ik denk aan een tocht naar oa de everglades maar zonder bagage.
    En dan nog een keer van Rotonda naar Miami, deze keer wel met bagage. Ik zie dat yescarhire auto's verhuurd van Alamo, houdt dat in dat ik uit de zelfde auto's mag kiezen als dat ik rechtstreeks bij Alamo zou hebben gehuurd.

    Ik hoop nog op wat tips.

    Mvg

    Wim
    Laatst gewijzigd door wimk; 13-05-08 om 17:45.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Als ik het goed begrijp heb je dus een equivalent van de Europese Chrysler Voyager gehuurd. Als ik n.l. op de link kijk zie ik een aantal auto's verschijnen, maar deze is 7 pers.
    Het moet toch niet zo moeilijk zijn om in je omgeving of bij een dealer zo'n auto te bekijken, dan kan je de grootte beoordelen.
    Eventueel kan je dan nog proberen de 8 pers. te krijgen als upgrade.
    Knaapje

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Ik neem aan dat het over de minvan XFAR gaat ? Dat zou moeten kunnen al zit je dan op de volle bepakkings ritten wel wat krap, maar niet te.
    En het ligt natuurlijk wel aan hoeveel koffers je meesleept, maar met één per persoon gaat dat zeker lukken.
    Wij hebben vorig jaar met 6 volwassenen de MFAR gehad in Las Vegas en die voldeed ook, met een beetje technies stapelen (de bagage dan ;-)). We hadden toen één stuks bagage p/p (op de heenweg ) en hoefden niet zo ver te rijden, maar het ging makkelijk.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Wij hadden met 3 volwassenen en 2 dochters van 13 en 10 een Chevrolet Uplander (via Alamo), vergelijkbaar met wat jullie krijgen denk ik.
    Wij hadden 4 koffers + 5 x rugzakje als handbagage en dat ging prima. Toen we vertrokken hadden we wat meer en dat ging net. Maar jullie zijn met 1 persoon meer en al 2 koffers mee als je aankomt. Als jullie met dezelfde hoeveelheid terug gaan dan zal het net gaan.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Wat je zeker moet doen is bij Alamo in de minivanrij even kijken welke kofferbak het ruimst is. Wij hadden ook een Uplander (wel een mooie auto) gehuurd, maar zijn op de airport toch weggegaan met een Buick Terazza, die en veel grotere bagageruimte had.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Yescarhire is waarschijnlijk alleen maar tussenpersoon (zoals usareisen dat ook is) dus belandt je bij Alamo aan de balie. Ik weet alleen niet of het in Miami ook uitzoeken is zoals in Orlando (en Las Vegas). Dat zou iemand anders moeten beantwoorden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Wij mochten in Miami niet zelf kiezen maar kregen er eentje toegewezen. Dit was in 2006 dus het kan zijn dat het inmiddels veranderd is en dat je nu wel zelf uit mag kiezen.

    Wellicht kan iemand anders, die heel recent op Miami heeft gehuurd bij Alamo, de vraag nog even beantwoorden.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Hallo Wim,
    Wij zijn net terug uit Orlando en hebben daar met 5 personen zeer ruim in een dodge caravan (volgens mij dezelfde klasse die jullie gereserveerd hebben) rondgereden.
    Wij vonden de kofferbak erg ruim en diep, dus het moet wel heel gek gaan wil daar niet mee uit komen.
    Mijn zus en zwager hadden dezelfde auto gereserveerd maar die was er niet meer en toen kregen zij een 12 persoons minivan.
    Deze auto had beduidend minder bergruimte.
    Wij vonden onze dodge een gave auto!
    groetjes van Marja

  9. Top | #9
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Hallo allemaal,

    Wij hadden vorige maand in Orlando als gratis (tenminste na het afslaan van het inmiddels bekende verkooppraatje) upgrade ook een Dodge Grand Caravan. We waren met z'n 2'tjes dus echt ruimte zat voor ons en de koffers , vooral als je de 2e achterbank inklapt :
    http://bp1.blogger.com/_itsdkGev1vo/...4+DSCN1460.JPG

    In september gaan we weer maar heb dan een standard-SUV, de Chevvy TrailBlazer ( of gelijkwaardig )

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 22:09.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Hebben we wel een goede auto

    Maar wat ik me afvraag in welke auto kunnen we met 6 personen zitten, en tevens ook 6 koffers kwijt. De koffers hoeven er niet vaak in, eigenlijk maar 3 of 4 keer.

    Gr Wim



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •