Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: WDW Resorts: Bezoek brengen aan hotel

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard WDW Resorts: Bezoek brengen aan hotel

    De resort-pools zijn alleen toegankelijk voor de gasten van het betreffende resort. Ik ben overigens nog nooit gecontroleerd, maar officieel mag het niet.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Zoals je al zegt: je wordt nooit gecontroleerd.
    als je bij het parkeerterrein zegt, dat je een kijkje komt nemen, mag je gewoon doorrijden, en dan kun je gewoon doen en laten wat je wilt, en dat doen nog veel meer mensen.
    Eric

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    9

    Standaard

    Het enige resort waar je bij het zwembad wel gecontroleerd wordt is bij de Yacht en Beach club. Verder zijn alle zwembaden gewoon toegankelijk. Officieel dus niet, maar zoals eerder vermeld wordt daar eigenlijk nooit gecontroleerd. =)

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Je opmerking over de parkeerterreim triggert mij tot het volgende: de bewaking bij de ingang van het resort is de laatste jaren wel strenger geworden. Daarnaast hebben de meeste resorts nu een aparte ingang, die met een automatische slagboom werkt. Met je Resort-ID kun je die slagboom openenen. Ik vermoed dat dit alleen nog maar zal toenemen, dus dat je met je Resort-ID op steeds meer plaatsen door een automatische slagboom o.i.d. zal moeten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:37. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Afgelopen zomer was het geen enkel probleem om bij Swan en Dolphin het parkeerterrein voor kort parkeren op te komen. De parkeerterreinen voor de resortgasten weet ik niet, maar bij het bezoekersparkeerterrein (wat ook nog het dichtste bij de ingang ligt) daar zit gewoon een bewaker, en zeggen dat je een kijkje komt nemen, of bv. vragen of je in het restaurant mag eten, geeft toegang tot een parkeerplaats.
    Eric

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    9

    Standaard

    The Swan en Dolphin mogen dan wel independent zijn, omdat ze op het Disney terrein liggen en fully Disney operated zijn, heb je dezelfde mogelijkheden daar als in ieder ander Disney Resort. Het enige verschil is dat ze van Sheraton zijn.
    Daarnaast hebben ze er heerlijke diner mogelijkheden: Shula's Steakhouse, Kimonos, Palios, Blue Zoo en Fresh Mediterranean Market.
    idd uitstekende hotels om een paar uurtjes rond te brengen uit de Disney drukte.
    Zelf zou ik liever een ijsje nemen bij de Beaches & Cream Soda Shop, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! =)
    Maar als je er maar 2 dagen bent zou ik zelf ook niet snel een paar uurtjes bij een resort door brengen... dan zou ik alle uurtjes pakken om in de parken te besteden.

    Het is trouwens nog steeds heel makkelijk om als gast naar 1 van de resorts te gaan. Die zijn nl. gewoon open voor iedereen. Het is waar dat er strenger gecontroleerd wordt, maar er wordt niet moeilijk gedaan als je een resort wil bezichtigen. Als er toch moeilijk gedaan wordt kan je altijd de auto bij Downtown Disney of de Boardwalk parkeren. =)

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jenn
    The Swan en Dolphin mogen dan wel independent zijn, omdat ze op het Disney terrein liggen en fully Disney operated zijn, heb je dezelfde mogelijkheden daar als in ieder ander Disney Resort. Het enige verschil is dat ze van Sheraton zijn.
    Kleine correctie, ze zijn beiden van Starwood, de Dolphin is een Sheraton en de Swan is een Westin (Westin is het duurdere merk).

    Het is trouwens nog steeds heel makkelijk om als gast naar 1 van de resorts te gaan. Die zijn nl. gewoon open voor iedereen. Het is waar dat er strenger gecontroleerd wordt, maar er wordt niet moeilijk gedaan als je een resort wil bezichtigen. Als er toch moeilijk gedaan wordt kan je altijd de auto bij Downtown Disney of de Boardwalk parkeren. =)
    Er werd voor ons heel vervelend gedaan, toen we bij het Floridian wilden parkeren, ook al logeerden we in het nabij gelegen Polynesian Resort. We mochten er alleen parkeren, als we konden aantonen, dat we er gingen eten. Ik denk, dat dat is, omdat hun parking (en die van het Polynesian en Contemporary Resort) natuurlijk heel gunstig ligt voor de Monorail.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Het parkeerbeleid zal wel iets per hotel verschillen, inderdaad in de buurt van de monorail zullen ze iets strenger zijn, en het zal ook wel eens van de bui van de bewaker afhangen.
    Dat neemt niet weg, dat je 's-middags altijd wel een resort kunt vinden voor een paar uurtjes uitrusten bij hun zwembad, de meeste reorts zijn uitgestorven tot een uur of vier.
    Dus mijn advies blijft, en vooral met kleine kinderen: begin vroeg, neem een paar uurtjes rust in de voormiddag in een resort, en eet daar wat, en ga dan verder met de parken.
    Als je een hotel of villa niet zo ver weg hebt kun je daar natuurlijk ook heen, maar dat kost uiteraard wel veel meer tijd.
    Eric

  9. Top | #9
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Disney Resorts bezoeken

    Komende reis willen we nu wel eens weten hoe de Disney resorts eruit zien.
    Wij verblijven eigenlijk altijd off-site en dat zal ook zo blijven.

    Maar toch willen we wel eens een keertje kijken hoe de resorts eruit zien, we hebben al wel verhalen gehoord over watervallen in de lobby en willen dat nu eens met eigen ogen zien.
    Daarvoor trekken we minimaal 1 dag uit in de planning, de bedoeling is een paar resorts bezoeken de tuinen ervan bekijken en het zwembad enz enz een lekkere lunch in een resort en ook het avondeten willen we ergens gaan doen.

    ** Hebben jullie tips over welke resorts echt bezocht moeten worden en waarom??
    ** Ik heb ooit eens gelezen dat er iemand gewoon naar een kamer had gevraagd om die eens te bekijken, wie weet daar meer vanaf??
    ** Ooit heb ik ook ergens gelezen / gehoord dat je in bepaalde resorts ook iets van een tour kan doen??
    ** Welk resorts zouden jullie uitpikken om te lunchen en voor avondeten en waarom??

    Nou dat zijn weer een hoop vragen, maar ik weet dat die bij jullie in goede handen zullen zijn.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney resort tour.

    Je mag ieder resort gewoon bekijken als je dat wil, even melden bij de ingang van het P-terrein dat je komt kijken en je krijgt een P kaart voor een paar uur.
    De beste manier om een kamer te bekijken is te zeggen dat je er volgende keer wil reserveren, en nu even wil kijken of het de moeite waard is.
    Welke is een moeilijke vraag, ze zijn allemaal bijzonder, ik zou zeker gaan voor Animal Kingdom Lodge, Het Contemporary en het Grand Floridian.
    Maar mischien heeft iemand hier nog een betere tip.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •