Awel, pastop he manneke, 't is em hier niet te doen om een wedstrijd he? De een maakt mooie foto's, een ander kiekjes, maar 't is ons om 't even, als ze maar plezant zijn. Zo is't ook met de berichtjes. 't Komt vast goe, he manneke! En met dank aan onzen Raymond, bezorg ik u nu vast d'n oude Vlaamse en d'n nieuwe Floridaversie van uw lijflied voor op uwen Blog. Allemaal........
*) svp gebruiken wat voor u toepasbaar is.
Vlaanderen Boven
waar men de Heer nog kan loven
waar de mensen belangrijk zijn
en de buiken omvangrijk zijn
Vlaanderen buiten
Waar Vlaamse vogeltjes fluiten
Vlaanderen m'n land
bij het Noordzeestrand!
Florida Boven
Waar men zo heerlijk kan stoven
Waar de zon in z'n hoogste stand
Belze buiken het meest verbrand
Je leeft er buiten
Waar vreemde vogeltjes fluiten
Florida mijn land
Waar je je buik/kop/lijf/reet/rug verbrandt. *)

Antwoord met Citaat

/
…. hebben we in ons twonhuisje pinten gepakt
ops: die we in de supermarkt kochten. Als een oude avonturier, heb ik ter plaatse geleerd dat men niets op voorhand moet boeken voor een logement ( opgelet, ik spreek over onze situatie, voor mensen met kleine kinderen is dit dan volgens mij minder aan te raden), de motels concurreren mekaar voor zot om hun kamers last minuut verhuurd te krijgen en zo vond je een onderdak voor 19.99$/kamer, uiteraard ga ik hier niet beweren dat het comfort hetzelfde zal zijn als ons gehuurd twonhouse, maar je gaat toch niet op vakantie om opgesloten te zitten. Betreft inkomkaartjes voor diverse themaparken, zelf had ik reeds online tickets gekocht voor seaworld/bush garden en universalstudios/island of adventure/citywalk,…..de volgende floridavakantie koop ik niets meer op voorhand, wie had nu kunnen weten dat buiten de Belgen :-\" ook de amerikanen zulke foefelaars
zijn. Wij zijn terechtgekomen in een kantoortje op de hwy192 waar ze tickets verkochten, jawadde zeg wat word daar gefoefeld met inkomtickets, en als je de inkomtickets niet moet tekenen en je naam er niet moet opzetten, krijg je nog geld terug als je ze terugbrengt…...wat zij voornamelijk doen is de tickets meerder malen verkopen als ze aan de ingang van het themapark niet vragen je naam en handtekening te zetten op het ticket. Je hoeft in het ticketkantoor niets te vragen hoor over deze zakelijke handelingen, ze leggen het u met veel plezier uit als je er de eerste keer binnen gaat……. het voordeel voor uzelf is dat je tickets koopt aan soms de helft van de prijs :-), dus prettig meegenomen. Mijn eindconclusie voor onze volgende floridareis ( waarschijnlijk word het 23 of 24 dec tot 03 jan 10, jaja heb tickets gevonden voor voor een straffe prijs), Eerst opzoek gaan naar promotickets bij verschillende airliners, dan een auto boeken bij usareisen (volgens mij de sterkste prijskraker) en dan ter plaatse opzoek naar een motelletje met zwembad, en terug naar het ticketcenter voor themaparktickets op de hwy 192 terhoogte van de chichi pizzahut. Blijkbaar is florida toch een drug waar je gemakkelijk aan verslaafd word. Ik laat jullie zeker weten als onze volgende floridatrip 100% vaststaat.