Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 122

Onderwerp: Miami airport: Autohuur

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Alamo autohuur Miami

    Hoi,
    Ik weet niet of ik deze vraag op de goede plek stel. Maar ik ga het toch proberen.
    Ik heb even een vraag betreft de ophaalplek van de auto bij Alamo in Miami.
    Voordat wij de auto gaan huren gaan we eerst een cruise maken. En van daaruit gaan wij de auto ophalen bij Alamo. Nu had ik gelezen dan er een busje van Alamo stopt bij de haven in Miami.

    Mij vraag is nu is dat busje makkelijk te vinden? En de plek waar deze bus je naar toe brengt, kan je daar met je Alamovoucher terecht om de auto te krijgen?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Groetjes,
    Astrid

  2. Top | #52

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Hallo

    Ik zit met dezelfde vraag. Wij gaan ook een cruise maken vanaf miami.
    Ik wil graag mijn autohuur boeken maar ik twijfel nog steeds bij welk punt we de auto gaan ophalen. En naar welk punt het busje gaat.

    Veel vragen!!

    groetjes Kelly

  3. Top | #53
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Ik heb jullie berichten samengevoegd. Dit topic en vele andere over Miami zijn eenvoudig te vinden met het Overzicht onderwerpen in "Miami en omgeving"
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #54
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kel25ly Bekijk Berichten
    En naar welk punt het busje gaat.
    Hier is al veel over geschrevn op het forum. Probeer ook de zoekfunctie eens. Komt in het kort hier op neer: De shuttle gaat volgens mij alleen naar Miami Airport. Je kunt ook een taxi nemen en de auto ophalen bij Alamo Port of Miami. Port Of Miami Airport Rental Plaza 3355 Nw 22 Street Road Miami, FL 33142 United States

    Of de shuttle gemakkelijk te vinden is? Geen idee, de stop is op de pier en duizenden maakten er al eerder gebruik van en die hebben het allemaal gevonden.....

    Eenmaal bij Alamo verhuur op het vliegveld, ga je in de rij staan[-o<[-o<. Als je aan de beurt bent, geef je je voucher af, weiger je ieder aanbod dat geld kost met je liefste glimlach, controleer je de huurovereenkomst goed voor je deze ondertekent en je rijdt weg.... is simpel, heus waar!



  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hier is al veel over geschrevn op het forum. Probeer ook de zoekfunctie eens.
    Sorry maar dat heb ik gedaan, maar kreeg niet wat ik zocht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Eenmaal bij Alamo verhuur op het vliegveld
    Is daar de balie en moet je dan nog met een busje naar de auto ophaalplek? Dat was toen bij Avis wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    de auto ophalen bij Alamo Port of Miami. Port Of Miami Airport Rental Plaza 3355 Nw 22 Street Road Miami, FL 33142 United States
    Is de keus van de auto net zo groot als op het vliegveld? We gaan namelijk de midsize SUV/Chevrolet Exquinox huren.

  6. Top | #56
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Is daar de balie en moet je dan nog met een busje naar de auto ophaalplek?
    De shuttlebus brengt je direct naar de ophaalplek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Is de keus van de auto net zo groot als op het vliegveld? We gaan namelijk de midsize SUV/Chevrolet Exquinox huren.
    De keuze aan auto's wisselt per dag en per uur, ook op de airportlokatie. Je hebt een auto in een bepaalde categorie gehuurd. Dat is een Chevrolet Equinox or similar . Welke je meekrijgt, blijft een verrassing, misschien wel een Kia...:-#



  7. Top | #57
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Is de keus van de auto net zo groot als op het vliegveld? We gaan namelijk de midsize SUV/Chevrolet Exquinox huren.
    Zie het topic: ´welke auto kreeg jij mee´. Als je een Equinox huurt is er 1 ding zeker en dat is dat je vrijwel zeker NIET de equinox krijgt, maar je mag natuurlijk gewoon blijven hopen hoor.

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De shuttlebus brengt je direct naar de ophaalplek.
    Kan ik daar dus dan ook met alles regelen? En dan de auto uitzoeken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De keuze aan auto's wisselt per dag en per uur, ook op de airportlokatie. Je hebt een auto in een bepaalde categorie gehuurd. Dat is een Chevrolet Equinox or similar . Welke je meekrijgt, blijft een verrassing, misschien wel een Kia...:-#.
    Ja, ik weet dat je een vergelijkbaar model krijgt. Dat heb ik al genoeg in al de reisverslagen gelezen.

  9. Top | #59
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Alamo autohuur Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Kan ik daar dus dan ook met alles regelen?
    'k Weet niet zo goed wat je hier mee bedoelt. Wat wil je daar nog allemaal regelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    En dan de auto uitzoeken?
    Yip!



  10. Top | #60
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Om nog even terug te komen op de eerste vraag of je met de shuttle naar de cruiseschepen kunt en terug, antwoord: Ja, zeer makkelijk en goedkoop!
    Als je voor je cruised een auto terug moet brengen naar Alamo, dan kan je daarna naar het punt (klein pleintje waar alle bussen staan) waar de bussen staan. Meestal staat er op 1 van die bussen, Port of Miami. Zoniet, gewoon even vragen.
    Het enige wat ze aan je vragen is met welk schip je vaart en je wordt er voor de "deur" afgezet.
    Op de terug weg werkt het eigenlijk hetzelfde. Je gaat door customs heen en loopt naar buiten. Vraagt aan 1 van die lui die daar rondlopen waar de Alamo pickup is en gaat daar wachten tot je de bus ziet aankomen. Niet vergeten je hand op te steken, anders rijden ze door!

    Veel plezier met je cruise en succes!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •