Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 100 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #651
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Hebben Harwood circle bezocht, is gelegen op mooie golfbaan, straat heeft kleindere, oudere woningen (1999) die dicht op elkaar staan, aan de openstaande garages te zien veel permanente bewoners, pal bij groot meer enkele miles van 192.

    Groetjes Henke.
    Laatst gewijzigd door Riverwood; 28-11-09 om 06:11.

  2. Top | #652
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Hallo
    Wij hebben een mooie aanbieding voor Sandy Ridge,is dit een afgesloten community of wat moet ik mij daarbij voorstellen?
    Op Glenbrook,Magic Landings en Indian Point staan voor ons ook interessante villa's,maar zie op den duur door de bomen het bos niet meer want ze hebben allemaal wel iets wat ons aantrekt.
    Kan ons iemand hierbij advies geven?

  3. Top | #653
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Wij zijn afgelopen zomer in Sandy Ridge geweest en ons is dit goed bevallen. Is geen gated community, goed gelegen, ongeveer 15 minuten van Disney en 5 minuten naar de dichtsbijzijnde Publix! ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-09 om 12:49. Reden: full quote eruit

  4. Top | #654
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Ook wij hebben afgelopen zomer 3 weken op Sandy Ridge verbleven en hebben daar een prima verblijf gehad. De community is heel erg rustig en er staat een keur aan villa's. Ook is de wijk goed verzorgd maar zoals in bijna alle communities staat er ook hier veel villas te koop.

    Kijk voor een indruk eens op onze weblog van juni 2009 : http://penpeintheusa-juni2009.blogspot.com/

    N.a.v. berichten in dit onderwerp dar SR de laatste maanden achteruit zou zijn gegaan, ben ik +/- 3 weken geleden daar nog even wezen kijken maar alles zag er pico-bello uit

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-12-09 om 15:29. Reden: regeleindes eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #655

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Ik ben afgelopen jaar 3 keer te Sandy Ridge geweest (april, juli en november). Ook in de zomer was het er vrij rustig en van verval is m.i. geen sprake.

    Eind januari ga ik er weer heen en zie er nu al naar uit.

  6. Top | #656

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Heeft iemand ervaring met Homelidays.com? Ziet er op het eerste gezicht betrouwbaar uit.
    Wij gaan in mei naar Florida (waarvan ongeveer een week in de buurt van Orlando) en ik dacht dat homelidays eigenlijk zo'n beetje de enige site was, maar nu ik jullie berichten heb gezien, weet ik wel beter. Maar andere tips zijn welkom!

  7. Top | #657
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Behalve de bekenden (VRBO, Villas2000, Vacationrentals) hebben we we nog een paar sites gevonden.
    O.a. via Yahoo, waar we ook www.homeaway.com tegenkwamen met een uitgebreid pakket rondom Disney waarvan we voor Oktober een leuk stekje gezien hebben voor $80,- p/n.
    In het, voor ons "bekende grond", rustige Indian Creek.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #658
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Hoewel ik D-reizen niet echt wil vergelijken met de genoemde verzamelsites (het is immers een reisorganisatie) staan daar inderdaad een (beperkt) aantal villa's voor verhuur in Florida.
    Niet direct de goedkoopste, hoewel soms met toch leuke aanbiedingen, maar wat me dan weer intrigeerd (of iriteerd) is dan het * achter de prijs, en de vanaf prijs.

    * Exclusief extra kosten, o.a. schoonmaak en poolheat en vanaf blijkt nooit de echte prijs. Dat bleek na een paar snelle testjes. Waarom niet wat meer openheid ?
    Dus wij, maar ieder zijn ding, blijven dapper zoeken op de voornoemde sites, die i.h.a. alle bijkomende kosten en het tarief direct op hun eerste pagina melden.
    Maar zoals gezegd, dat is onze mening.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #659
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Daar kan ik mij bij aansluiten. Vaak rare kosten en ik vind het helemaal niet zo goedkoop. Momenteel zitten wij in een villa van een Engelse eigenaar, veel goedkoper en geheel naar wens.
    Wel begrijpelijk dat Kentcourt D-reizen aanbeveelt want daar staat zijn huis toch ook op, niet?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-10 om 20:32. Reden: full quote eruit

  10. Top | #660
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa huren op rustig park

    Wij ook actief op een Engels forum http://www.thedibb.co.uk/forums/index.php en daar mogen de leden wel adverteren voor hun villa.
    Er is zelfs een zoekfunctie aanwezig : http://www.thedibb.co.uk/villa-rentals.php

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •