Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 116 EersteEerste ... 2836373839404888 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #371
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    ik waag het gokje en ga toch wachten tot begin volgende maand :-) maar ik hoor graag hoe het gelopen is bij jullie....
    Als ze binnen zijn dan geef ik een seintje

  2. Top | #372
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Hoelang duurt het gemiddeld bij de eerder genoemde sites voordat je je tickets in huis hebt?
    Ik weet dat de post vanuit de VS vrij snel is, maar ik weet hun afhandeling niet?
    Even 'will call' optie uitgezonderd natuurlijk.

  3. Top | #373
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    8

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    het waren dollars heb ze in de valuta calculator gedaan.. zal eens kijken hoe dat zit met tax..

  4. Top | #374
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Yes, tickets in the pocket!
    De 10 vrijkaartjes van het Florida Hospital en de bijbehorende vouchers zijn vanmorgen aangetekend bezorgd per TNT.
    Achterop de Disneytickets staat vermeld:complimentary.
    Leuk, het goede doel steunen en gelijk gratis (nou ja, bij wijze van spreken en in ieder geval een stuk goedkoper) naar Disney:lol:

    Verzendkosten volgens de envelop $13,32 en $2,30, waarvoor maar $8,50 betaald hoeft te worden.

    Op de voorkant staat een stempel dat het retourkaartje teruggestuurd moet worden. dat zit achterop, zo'n roze geval. Aan 1 kant het adres van het ziekenhuis, aan de andere kant ons adres. Volgens de tekst kan ik dat ongefrankeerd terug sturen.

  5. Top | #375
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvdL Bekijk Berichten
    Als ze binnen zijn dan geef ik een seintje
    Ze zijn zojuist keurig afgeleverd ( aangetekend ) supper service \\/

  6. Top | #376
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    Op de voorkant staat een stempel dat het retourkaartje teruggestuurd moet worden. dat zit achterop, zo'n roze geval. Aan 1 kant het adres van het ziekenhuis, aan de andere kant ons adres. Volgens de tekst kan ik dat ongefrankeerd terug sturen.
    Waarvoor dient dat roze papiertje?
    Moet je het opsturen omdat anders de tickets niet geldig zijn??
    Ik kon tot nu toe nog doneren dus als dat nog even een dag of 7 kan dan ben ik zeer tevree :-)
    Bedankt alvast voor jullie bevestiging

  7. Top | #377
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Natascha, dat vraag ik me dus ook af:-D.
    Maar die tickets zijn de echte Disneytickets, en gewoon geldig.

    JvdL; zat het er bij jou ook nog aan?

  8. Top | #378
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik heb even gekeken er zat een roze papiertje aan dit heeft de postbode weer meegenomen nadat we het getekend hadden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-11 om 21:15. Reden: fqe

  9. Top | #379
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ahh, dat dacht ik dus eigenlijk al, dat de postbode het mee had moeten nemen.
    Maar kan ik dat kaartje dan op het postkantoor afgeven of in de brievenbus doen, of kan ik het gewoon zo laten?
    het is denk ik een soort bevestiging van afgifte?

  10. Top | #380
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Misschien is het iets, misschien ook niet. Maar deze dame beweert dat ze voor u veel geld kan besparen als disney employeehttp://www.dwinsider.com/guide.html?hop=touristips.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •