Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 65 van de 196 EersteEerste ... 1555636465666775115165 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #641
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derlange Bekijk Berichten
    4 mei met Arkefly naar Orlando gevlogen. Prima vlucht gehad zonder noemenswaardige vertraging.
    Dat hoor ik nu graag. \\/ En ik weet het: resultaten uit het verleden...... Maar toch.
    Eet nooit gele sneeuw.

  2. Top | #642
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij gaan ook erachter komen hoe het is met Arkefly naar Orlando to vliegen, over minder dan 5 weekjes!
    kan nu al niet wachten om weer lekker naar Florida te gaan.
    toch een vraagje aan de mensen die al geweest zijn, mag je gewoon eten meenemen het vliegtuig in? heb gelezen dat de maaltijd aan boord niet echt lekker zou smaken... daarom willen we zelf wat broodjes meenemen zodat we in ieder geval iets te eten hebben..
    (mijn dochter las de menu's en wil liever een kindermenu maar ja, ze is al 18 dus denk niet dat dat gaat lukken hehe)

    We nemen allebei een koffer mee in onze koffer...op de terugweg mogen we allebei 2 koffers mee terug dus ik neem aan dat we wel een beetje zullen shoppen.. we vliegen comfort class, hoop dat 't meevalt!

  3. Top | #643
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.504

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik had ook eigen broodjes mee, gewoon voor de zekerheid haha. Het eten was op zich wel goed, maar niet mijn smaak.
    En erg fijn die 35 kg, had ook een koffer in mijn koffer mee, en op de terugweg 2 koffers ingechecked.

  4. Top | #644
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Binnen de regels mag je gewoon broodjes etc. Meenemen, let op dat het op is als je in Orlando uitstapt, je moet dan uitteindelijk langs de douane met de darbij behorende regels (niet alle voedsel mag je meenemen naar de us, zie website van ik dacht dhs wat wel en niet mag, ook de luchtvaarmaatschappijen geven dat vaak al aan). Maar het is niet zo dat je omdat ze ook eten verkopen niets mag meenemen, in tegendeel. De enige beperkingis dacht ik dat je niet je zelf meegebrachte alcoholische dranken mag nuttigen, maar datvalt wel te overleven denk ik ;-)

    TdJ

  5. Top | #645
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patnika Bekijk Berichten
    heb gelezen dat de maaltijd aan boord niet echt lekker zou smaken...
    smaak is altijd persoonlijk. Zelf heb ik nooit problemen met het vliegtuig-eten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #646
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Gewoon lekker wat eigen eten meenemen, weggooien als je wat over hebt in Sanford en.... gewoon je neus volgen bij het uitrijden van de maaltijden.... Geen goede geur, maaltijd niet nemen..... Over het algemeen is het eten in die vliegtuigen niet om te pruimen, maar zoals een voorganger al zegt.... smaken verschillen.
    Onze ervaring vorig jaar met ArkeFly was prima, vooral het relaxe vliegveld Sanford is ons prima bevallen. Over het algemeen iets verder rijden naar ,,Kissimmee-bestemmingen'' maar prima te doen. Die tijd haal je dubbel en dwars terug.
    Dit jaar om prijstechnische reden en rechtstreeks op Sanford op de heenweg weer met ArkeFly (22 juni), vliegen moet nu eenmaal maar dan begint nog niet onze vakantie. Hebben al met veel maatschappijen gevlogen maar maakt allemaal niet zoveel uit is onze beleving. Virgin Atlantic was nog de beste, maar dan wel een overstap nodig. Florida-gangers, het lijkt wel een sport geworden om in dit Forum te zaneken over van alles en nog wat maar ervaringen zijn over het algemeen toch persoonlijk. Individuele vervelende voorvallen zijn er natuurlijk altijd, maar dat geldt voor iedere maatschappij.

  7. Top | #647
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..ik ben dan altijd gelijk zo nieuwsgierig naar die feiten.......noem ze dan eens?Waar zit dan zijn gelijk precies.....?

    Eigenlijk geef je het zelf al aan: Je geeft hem eerst gelijk en spreekt hem vervolgens direct op al zijn argumenten tegen waarmee je zelf aantoont dat Hans feitelijk ongelijk heeft. Zo wordt het wel een hele vreemde discussie waarmee het onderwerp Vliegen met Arkefly geen recht wordt gedaan.

    << Mod. Ta2 Gerrit; Inderdaad. En daarom stel ik voor dat iedereen zijn eigen gelijk pakt, en we weer terugkeren naar het oorspronkelijke topic, wat gaat over ervaringen met Arkefly >>
    Feitelijk, hij heeft een vlucht geboekt. Daarbij voor iets meer comfort extra betaald, dit mag je dan ook verwachten. Daar zit zijn gelijk, meer dan dat ook niet.

    Ik stel alleen dat zijn voorbeelden die hij stelt niet gelijk zijn aan zijn situatie.

    Verder heb ik totaal geen ervaring met Arkefly, dus ook geen mening over Arkefly zelf.

  8. Top | #648
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk Berichten
    Feitelijk, hij heeft een vlucht geboekt. Daarbij voor iets meer comfort extra betaald, dit mag je dan ook verwachten. Daar zit zijn gelijk, meer dan dat ook niet.
    Dank voor je reactie. Van de site van Arkefly:
    Door omstandigheden kan het voorkomen dat een ander type toestel (van ArkeFly of een andere luchtvaartmaatschappij) wordt ingezet waarop geen Comfort Class/ Premium Comfort Class en/of beschikbaar is. In dat geval wordt de meerprijs terugbetaald.
    Als je de voorwaarden leest, dan weet je precies wat je kunt verwachten. De voorwaarden staan netjes in grote letters (en niet ergens ver weg weggestopt), op de site van Arkefly. Hoe duidelijk moeten ze zijn?
    Mijn ervaring met Arkefly is, dat zij feitelijk gelijk hebben.



  9. Top | #649
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mod Njit: En met deze Final Words wil ik de opmerking van Gerrit van kracht laten worden:

    << Mod. Ta2 Gerrit; Inderdaad. En daarom stel ik voor dat iedereen zijn eigen gelijk pakt, en we weer terugkeren naar het oorspronkelijke topic, wat gaat over ervaringen met Arkefly >>

    Alle opmerkingen die hierna nog gemaakt worden over deze discussie worden zonder kennisgeving verwijderd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #650
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Aanbieding op 15 mei - boek vandaag

    Op dinsdag 15 mei a.s. is er een aanbieding te boeken naar Orlando bij Boek Vandaag.
    Vanaf € 399,00 voor een vliegreis met ArkeFly en verblijf in 3 sterren hotel Maingate Lakeside Resort.
    Diverse data in juni, juli, augustus, september en oktober, verlenging mogelijk.

    Boek Vandaag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •